Dubbelvaccinerad!

Yes yes! Tredje sprutan mot Hepatit A och B! Och sen den vanliga influensasprutan. Anledningen till att jag tar den vanliga är att jag blir så himla lätt sjuk och när jag åker på flunsan blir jagriktigt dålig och sen hängeeeer det i länge länge! Slippa den för den här gången? JA TACK!


Hon som stack...satte plåstret på fel ställe efter hepatiten...så det blodade ner lite. Hon bara : oj så fult! Ja man ser ju inte var man stuckit först! hoppas hon ser var hon sticker bara när hon väl gör det...Dessutom glömde hon först ge migbåda sprutorna så jag fick säga till igen om den andra...Undrar om jag fick rätt vaccin :P?

Vet ni vad jag snart ska göra? Skriva JULKORT!! God Jul snart!! Bra på gång med julklapparna också.. Men vad ger man sin artonåriga bror??

Kommentarer
Postat av: Christel - Makeup artist

Var ska du resa någonstans?

2011-01-10 @ 09:59:46
URL: http://christelmua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0