Gokväll!!

Sitter här med en välsmakande mugg kamomillte och funderar. Vad jag funderar på? Tja allt möjligt! För mycket på en gång! Känner mig ändå ganska rofylld ikväll. Läser en bok för tillfället som har fångat mig. Vill helst läsa vidare även om jag känner att sängen kallar."Pretty little things" heter den. Rysare/deckare, spännande som attan. Men hemsk!!! Vill verkligen att de stackars flickorna ska klara sig!!!

Fick ett sms fem i ett idag därdet stod du börjar ett, det vet du va? Nope! Eftersom ingen berättat....Stod då o styrketränade o trodde jag började två. Tänkte de var lugnt..Skulle snart dusha o sen bara packa matlåda o sticka bort...Men ojoj...Men jag fick börja två för det visade sig vara så att man glömt meddela mig att jag skulle börja innan.. Hm....ja det var ju lugnt men sånt kan göra en lite stressad! En annan sak är att den nya dörren på vårt jobb är så trög och blivit ännu trögareså kunderna typ inte kommer ut!...Bra där!! De trortyp att de är inlåsta. Vet inte hur många gånger idag jag fått ropa instruktioner till hur den ska öppnas eller fått assistera, haha...hoppas de fixar det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0