Träningsläger

Hemkommen från 3 dagars träningsläger idag. supermysigt, skoj, blöt, kallt, jobbigt, härligt. Vill bli bra igen. Tufft att ha varit bra och att nu vara rejält på efterkälken. Jobbig känsla men om allt skulle gå vägen så kommer jag känna mig stark när jag steg för steg närmar mig.

Måste berätta om en sak som hände..klockan 00.00 i fredags natt när jag o Maria pratat om självbiografier och lite så hemska saker så sätter helt plötsligt radion igång att spela Michael Jacksson på hög volym! OM vi skrek? OMG ja!!Spöktimmen infaller och radion börjar spela musik själv..Michael jacksson av alla..Fick inte stopp på låten så tryckte in snooze som en nödlösning. Maria bara neeeej! Sen drog jag ut kontakten...Lovar hade inte varit kvar i det rummet en sek till om den hade börjat spela igen när kontakten var utdragen..Antagligen hade den som bott där förut ställt in alarmet..antingen för att han skulle upp tolv?? eller för o jäklas....eller.....tror ni på spöken???







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0