Fabolous

Hittat min absoluta favoritmascara. I love it!


Makeupartisten ( den absolut bästa o grymmmaste men också en av de finaste människor jag träffat <3) som sminkat mig använde den här. Tänkte att det kanske mest var pga lösögonfransarna som det blev så fint men nix. Tack för tipset! Jag lovar,sjukt bra! det är som att den känner mina ögonfransar ;).. Blir fint, utan klumpar och den håller bra! Tycker jag annars provat en massa mascaror som inte håller måttet och intehåller vad de lovar. Som ibland kan bli rikigt bra på andra men inte på mig. This is it ;)!

Kommentarer
Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Det gick bara bra :) Hur mår du idag?

2010-09-15 @ 14:16:36
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0