Guess what!?

Jo, den vilsna damen var på jobbet igår igen,,,,.Den här gången frågade hon någon annan om vägen :S! Damen som hon frågade pratar ganska högljutt ( men är väldigt trevlig) och hon frågade om hon skulle till ÅLDERDOMSHEMMET? Detta resulterade i en aggresiv vilsen dam som skulle hem! Ush låt mig inte bli så förvirrad när jag blir gammal...


Jag mår väldigt dåligt för tillfället..Kan inte annat än att säga att jag har en ångestnivå som verkligen tröttar ut mig. Känner mig ensam i kvadrat och saknar de som verkligen betyder något för mig. Vad gör man när någon som verkligen betyder något för en känns som förlorad.. .? När man verkligen bara önskar att man fick en till chans. När man är oviss och verkligen inte vet vad den andra tycker om en längre. Du är en av mina finaste vänner, no matter what...Vill bara få förklara varför, varför jag känner så här och varför jag desperat sökt svaren. Känns som att jag håller på att gå i sönder. Mitt liv är en enda soppa och jag orkar snart inte mer. 




Please don´t let me be the last to know


 

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Fan så segt! Allt bra annars?

2010-09-09 @ 13:10:12
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Christel - Makeup artist

Sv: Ja, gör det. Jag måste prova inatt igen. Den var bara för bra för att vara sann.

2010-09-09 @ 17:27:49
URL: http://christelmua.blogg.se/
Postat av: josefine

Välkommen in och gissa kändisen :) Någon eller några kommer att länkas, kanske är det din tur? :)

2010-09-09 @ 17:41:25
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0