Kräftskiva

Kom just hem från världens ballaste kräftskiva! Om man kan bli full på coca cola så har jag nog blivit det! Gud vad jag har skrattat och gud vad trevligt jag haft! Ikväll smälte jag in. Jag var verkligen en del av gänget, med i festen! Kvällen var verkligen fulländad! Supertrevliga människor!

Behövde verkligen den här kvällen efter den här dagen. Utskälld av mamma, klickad i luren..Min mamma beter sig som en tonåring ibland. Därefer ringde hon direkt till pappa, lovar det gick inte en halv minut...Ringde för att berätta för honom hur hemsk jag var...Därefter kommer pappa o skäller på mig om körkortet, pappa som inte ens varit sur på mig innan och mamma och jag pratade inte ens om körkortet. Oh jag önskar att min mamma kunde förstå mig ngn gång. Kände mig helt knäckt sen och mamma var skitsur o ville knappt säga hej när jag skulle sticka till skivan. Bävar för morgondagen. I morse kändes det som om att jag inte orkade mer som att jag bara var så totalt död som människa. Tack för den här kvällen. Tack för att jag fick en må bra kväll!!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0