Vad vill folk uppnå?

Satt och väntade på bussen och hörde en konversation, ngt högljudd sådann mellan tre tjejer. De snackade om en annan tjej som var borta vid cykelställen. Det var inte vilket snack som helst utan världens skitsnack! Kallade henne saker som h*ra och f*tta. Jag bryr mig inte ett skit om vad den här tjejen gjort för att de ska säga något sådannt men jag tror knappast det kan ha varitså farligt så att de ska få rätt att kalla henne det. Jag var så extremt nära att flyga på dem och skälla ut de små snorungarna och allvarligt talat skäms jag över mig själv att jag inte sa något till dem. Det kokade inom mig. Där var en kille som jag såg lyssnade och ja det SJUKA  är att detta visar sig vara dem "omtalade" flickans pojkvän eftersom en tjej sen kommer fram till honom o pratar om de här tjejerna och killen säger att de inte hade sagt något särskilt...HALLÅ????.....Varför öppnade jag inte käften!? Oh jag blir så arg på sådannt bullshit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0