Vilse

Expidierade en gammal dam idag och så utbrast hon när hon betalade:
-Och så måste du hjälpa mig att hitta.
Jag bara :
- ja det är klart, om jag kan så!
Hon:
 - Du förstår jag är väldigt nyinflyttad. Så jag behöver en vägbeskrivning så jag hittar hem. (Hem !?)

Hon visste verkligen inte vilket håll överhuvudtaget det låg åt eller varifrån hon kom ifrån el ngt.. lyckligtvis hade hon ett namn på gatan så jag o Lottzi började bläddra efter karta och letade efter gatan..Tillslut hittades rätt gata på kartan...då var det till att förklara hur hon skulle gå då,vilket inte var det lättaste för jag kartor...eh ja som sagt. Damen började iaf gå efter vår förklaring. Lottzi körde när hon slutat o kollade. Hon hittade gatan men inte damen(!). Hoppas att den stackaren kom rätt!!


Kommentarer
Postat av: Christel - Makeup artist

hihi, stackars dam!

2010-09-04 @ 17:23:17
URL: http://christelmua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0