Hjärtklappning

Det är ju kul att man har hjärtklappning...blir typ jättestressad av det och det leder bara till ännu mer hjärtklappning..lite ont gör det också...har hänt förr därför jag inte typ inte åker till akuten...I hate sjukhus också...Bra början på veckan...jepp jepp..

Funderat supermycket på en grej på sistonde...Jag är så trött på människor som sviker...så fruktansvärt trött..man öppnar sig lite och tror man kan lita på personen..börjar känna lite trygghet i att det kanske ändå finns någon där men det slutar bara med en stor käftsmäll och att man känner sig urdumm. Har en person jag litar på just nu, EN..inte fullt ut men det känns äkta på något sätt...jag tänker inte klandra personen om det visar sig att jag inte vågar lita fullt ut..verkligen inte men jag känner samtidigt att om jag väl börjar lita fullt ut och jag sen blir lämnad ensam igen då tror jag aldrig att jag kommer att kunna lita på mänskligheten igen..just a feeling....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0